1. Γιατί πρέπει να δημιουργήσω προσωπικό λογαριασμό; accordion footer

Αν είστε επαγγελματίας με επιχείρηση ομορφιάς ή επαγγελματίας ομορφιάς, δημιουργώντας τον δικό σας λογαριασμό στο www.essie.gr, αποκτάτε άμεσα πρόσβαση στις αντίστοιχες υπηρεσίες για επαγγελματίες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της essie. Από εκεί θα έχετε πρόσβαση στον τιμοκατάλογο χονδρικής και σε παρεχόμενες εκπτώσεις για επαγγελματίες, καθώς και σε εκπαιδευτικό υλικό, ενώ θα ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις προσφορές και φυσικά θα μπορείτε να καταχωρείτε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια τις παραγγελίες σας όλο το εικοσιτετράωρο!

2. Πως δημιουργώ προσωπικό λογαριασμό; accordion footer

Πατήστε στο κουμπί «Pro login» και στη συνέχεια «εγγραφή» στην επιλογή νέος πελάτης. Στη σελίδα που εμφανίζεται καταχωρήστε όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία δημιουργίας νέου λογαριασμού. Στο 1ο πεδίο πρέπει να διαλέξετε την επιλογή “επιχείρηση ομορφιάς” για επιχειρήσεις που λειτουργούν χώρο ομορφιάς ή “επαγγελματίας ομορφιάς” για επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται εκτός χώρου ομορφιάς.

3. Έφτιαξα τον λογαριασμό μου και δεν έχω λάβει ακόμα τον κωδικό χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Γιατί; accordion footer

Αφού καταχωρήσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία δημιουργίας νέου λογαριασμού, μέσα σε 48 ώρες θα σας αποσταλούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και με γραπτό μήνυμα ο κωδικός χρήστη και ο κωδικός πρόσβασής σας.

4. Έλαβα σε e-mail και σε γραπτό μήνυμα στο κινητό μου, πως οι παραγγελίες μου θα εξυπηρετούνται από άλλη εταιρεία. Γιατί; accordion footer

Η essie δεσμεύεται για την εξυπηρέτηση παραγγελιών επαγγελματιών ομορφιάς μόνο με την έκδοση τιμολογίου. Οι παραγγελίες από επαγγελματίες ομορφιάς με απόδειξη λιανικής εκτελούνται αποκλειστικά από δίκτυο συνεργατών.

5. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή στα στοιχεία του προσωπικού λογαριασμού μου; accordion footer

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία του προσωπικού λογαριασμού σας είτε καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 2106188890-5 καθημερινές 09:00 – 17:00, είτε στέλνοντας mail στο [email protected].

6. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω; accordion footer

Μπορείτε να κάνετε ανάκτηση του κωδικού πρόσβασής σας ακολουθώντας τα αντίστοιχα βήματα μέσα από την επιλογή «ξεχάσατε τον κωδικό σας;», είτε καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5 καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ., είτε στέλνοντας e-mail στο [email protected].

7. Πώς πιστοποιώ ότι είμαι επαγγελματίας με επιχείρηση ομορφιάς ή ότι είμαι επαγγελματίας ομορφιάς; accordion footer

Αποδεικνύετε ότι είστε επιχείρηση ομορφιάς συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που ζητούνται για την επιχείρησή σας στην σελίδα δημιουργίας νέου λογαριασμού. Αποδεικνύετε ότι είστε επαγγελματίας ομορφιάς ανεβάζοντας στο www.essie.gr πιστοποίηση, δίπλωμα σχολής, βεβαίωση σπουδών ή κάρτα εκθέσεων που αποδεικνύουν την επαγγελματική σας ιδιότητα ως επαγγελματίας νυχιών.

8. Πως ενημερώνομαι για το αν κάποιο προϊόν είναι εκτός καταλόγου; accordion footer

Τα προϊόντα που έχουν βγει από τον κατάλογο δεν θα τα βρίσκετε πια στις σελίδες των προϊόντων στο www.essie.gr .

9. Πώς ενημερώνομαι για προσφορές και εκπτώσεις; accordion footer

Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, μπορείτε να ενημερώνεστε από την αντίστοιχη σελίδα «special offers».

10. Πως ενημερώνομαι για νέα προϊόντα ή νέες συλλογές (collections); accordion footer

Μπορείτε να ενημερώνεστε για νέα προϊόντα και νέες συλλογές (collections) μέσα από το www.essie.gr και τις σελίδες collections, blog αλλά και μέσα από όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Εάν έχετε εγγραφεί και στο newsletter της essie θα λαμβάνετε και από εκεί πρώτοι τη σχετική ενημέρωση.

11. Δεν βλέπω τιμές στα προϊόντα. Γιατί; accordion footer

Για να δείτε τιμές χονδρικής στα προϊόντα πρέπει να είστε επαγγελματίας και να έχετε συνδεθεί στον προσωπικό λογαριασμό σας ως επαγγελματίας.

12. Πως προσθέτω προϊόντα στο «καλάθι» μου; accordion footer

Δίπλα από κάθε εικονίδιο προϊόντος υπάρχει κουμπί + / - με το οποίο μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.

13. Πως μπορώ να προβώ σε παραγγελία μέσα από το www.essie.gr ; accordion footer

Δίπλα από κάθε εικονίδιο προϊόντος υπάρχει κουμπί + / - με το οποίο μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας. Πατώντας το κουμπί «καλάθι», μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι έχετε στο καλάθι σας και να αυξήσετε ή να μειώσετε τις ποσότητες αντίστοιχα αλλά και να δείτε άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την καταχώρηση και την αποστολή της παραγγελίας σας. Στο τέλος της σελίδας του καλαθιού σας πρέπει να πατήσετε το κουμπί «ολοκλήρωση παραγγελίας» και ύστερα «αποστολή παραγγελίας» ώστε να προχωρήσετε την διαδικασία υποβολής της παραγγελίας σας.

14. Μπορώ να παραγγείλω από το τηλέφωνο; accordion footer

Ναι μπορείτε, καλώντας στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5, καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ..

15. Ποια είναι τα στάδια της παραγγελίας αφού την καταχωρήσω; accordion footer

Η παραγγελία σας, ανάλογα με την ώρα που την καταχωρείτε στο www.essie.gr, δρομολογείται για προετοιμασία την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Αφού προετοιμαστεί, γίνει δηλαδή η συλλογή των προϊόντων που παραγγείλατε και συσκευαστεί, παραδίδεται αυθημερόν στον αντίστοιχο μεταφορέα που εξυπηρετεί την περιοχή την οποία έχετε δηλώσει ως σημείο παράδοσης. Στη συνέχεια και ανάλογα με την περιοχή παραδίδεται σε εσάς σε μία έως τρεις εργάσιμες ημέρες.

16. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία τις παραγγελίας μου αφού την καταχωρήσω; accordion footer

Στοιχεία για τα στάδια της παραγγελίας σας αλλά και άλλα ιστορικά στοιχεία παραγγελιών ή ακόμα και εκκρεμών τιμολογίων, μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Β2Β (http://www.lorealb2bsalons.gr). Μπορείτε να μάθετε παραπάνω πληροφορίες αλλά και να κάνετε αίτημα για να αποκτήσετε πρόσβαση, είτε καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5 καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ., είτε στέλνοντας e-mail στο [email protected].

17. Πως θα γίνει η πληρωμή της παραγγελίας μου; accordion footer

Ο τρόπος πληρωμής όλων των παραγγελιών που καταχωρούνται στο www.essie.gr, γίνεται με εξόφληση του τιμολογίου πώλησης τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας με τις ακόλουθες εξαιρέσεις: α) παραγγελίες η αξία των οποίων υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) Ευρώ θα εξοφλούνται πριν την παράδοση των προϊόντων με κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό λογαριασμό της L’Oréal Hellas κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και β) για υφιστάμενους πελάτες της L’Oréal Hellas θα ισχύει η πολιτική πληρωμών που έχει ήδη συμφωνηθεί μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5 καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ., ή να στείλετε e-mail στο [email protected]

18. Μπορώ να πληρώσω με δόσεις; accordion footer

Δεν μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις.

19. Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου αφού την καταχωρήσω; accordion footer

Ναι μπορείτε καλώντας στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5 καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. την ίδια ή το αργότερο έως μέχρι τις 9.30πμ της επόμενης ημέρας , εφόσον καταχωρήσατε την παραγγελία μετά τις 17:00.

20. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; accordion footer

Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες από την ώρα καταχώρησης. Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας πρέπει να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα +30 210 6188890-5 καθημερινές 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ., ή να στείλετε e-mail στο [email protected]

21. Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας? accordion footer

Ναι. Το ελάχιστο όριο για να καταχωρηθεί μία παραγγελία είναι 40€.

22. Επιβαρύνομαι με έξοδα αποστολής? accordion footer

Για τις παραγγελίες άνω των 100€ δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση. Για τις παραγγελίες κάτω από 100€ υπάρχει επιβάρυνση 4€ για την Αττική και 5€ για την υπόλοιπη Ελλάδα.

23. Μπορώ να επιστρέψω μέρος ή όλη την παραγγελία? accordion footer

Ναι μπορεί να γίνει επιστροφή, υπό προϋποθέσεις. Παρακαλώ διαβάστε την πολιτική επιστροφών.

24. Παρέλαβα ελαττωματικά προϊόντα. Τι μπορώ να κάνω? accordion footer

Παρακαλώ διαβάστε την πολιτική επιστροφών.